Media o nas

Jak nas legitymują – o procedurach identyfikacji klientów dla finanse.wp.pl mówi Paweł Domagała

Większość firm posiada kilka kanałów kontaktu z klientem: telefon, email, czy kontakt osobisty. 

Firmy stworzyły do tego celu procedury. Zdarza się, że w zależności od kanału obsługi są one inne.

Czy dowód osobisty przedstawiony w aplikacji mObywatel może posłużyć do weryfikacji? Jak potraktować sytuację, gdy firma odmówi weryfikacji tożsamości za pomocą dokumentu w mObywatel? Kto ma rację w świetle prawa?

W przypadku weryfikacji tożsamości danej osoby podmioty prywatne, a takimi są spółki energetyczne, mają prawo samemu ustalać sposoby czy procedury weryfikacji tożsamości – mówi Paweł Domagała, ekspert JAMANO.

Artykuł z wypowiedzią eksperta znajduje się tutaj.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *